Το σχολείο μας συμμετείχε στο 7ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Καινοτομίας, το οποίο έλαβε χώρα στη Λάρισα από τις 15 ως 17 Οκτωβρίου, με την παρουσίαση 6 εργασιών. Οι εισηγήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τις εκπαιδευτικούς...
Τη φετινή χρονιά, το σχολείο μας συμμετέχει με δύο δράσεις στις Μέρες Erasmus+. Η 1η δράση μεταφέρει τις εντυπώσεις μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών από τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Σχεδίου Erasmus+ ΚΑ2...
Η Διευθύντρια του σχολείου μας, Χρύσα Γεράνη, παρουσίασε το Σάββατο, 2 Οκτωβρίου, στο 3ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Ημαθίας το εκπαιδευτικό σενάριο “Το παιχνίδι των κατευθύνσεων”.