Ενημέρωση μαθητών/τριών για την κινητικότητα Erasmus+ στο Ιννσμπρουκ
Μετά την ολοκλήρωση της κινητικότητας Erasmus+ στο Ευρωπαϊκό σχολείο του Ιννσμπρουγκ, οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί Μυρτώ Νεράντζη και Δήμητρα Προβελεγγίου πραγματοποίησαν μια σειρά από παρουσιάσεις με στόχο τη διάχυση της εμπειρίας και των μαθησιακών αποτελεσμάτων στη μαθητική κοινότητα.

Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, παρουσιάστηκαν βασικά στοιχεία του αυστριακού εκπαιδευτικού συστήματος και του σχολείου υποδοχής, οι πρακτικές που παρατηρήθηκαν εντός και εκτός των τάξεων, καθώς και τρόποι με τους οποίους η εμπειρία αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στην καθημερινή σχολική ζωή.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους τρόπους με τους οποίους προσεγγίζονται η συνεργασία, η επικοινωνίας, η υποστήριξη της μάθησης και η αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων στη μαθησιακή διαδικασία.

Τα τμήματα που συμμετείχαν είχαν επίσης την ευκαιρία να συζητήσουν και να αντιπαραβάλουν τις πιο πρόφατες εμπειρίες των εκπαιδευτικών στο Ιννσμπρουγκ με τα μαθησιακά αποτελέσματα προηγούμενων κινητικοτήτων, όπως αυτή στη Λουμπιάνα και στη Στοκχολμη.

Τέλος, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων διάχυσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β2 Τάξης εργάστηκαν σε ομάδες για να απεικονήσουν το σχολείο των ονείρων τους.
Η δράση εντάσσεται στον σχεδιασμό του σχολείου για συστηματική διάχυση των αποτελεσμάτων των ευρωπαϊκών κινητικοτήτων και για την ενίσχυση μιας κουλτούρας εξωστρέφειας και συνεργασίας με ευρωπαϊκά σχολεία.












