Μαθαίνοντας για την καινοτομία, καινοτομώντας
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Τάξης ολοκλήρωσαν τον κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Δημιουργώ και Καινοτομώ δημιουργώντας αγγλόφωνες ψηφιακές ιστορίες με θέμα τις εφευρέσεις.
Τα παιδιά συζήτησαν για τον τρόπο με τον οποίο οι εφευρέσεις άλλαξαν τον κόσμο και δημιούργησαν εννοιολογικούς χάρτες για να ορίσουν την έννοια της καινοτομίας και τα στάδια υλοποίησης μιας καινοτόμου ιδέας, αξιοποιώντας ψηφιακούς πόρους και φύλλα εργασίας.
Επιχειρηματολόγησαν στην ολομέλεια για τη σπουδαιότητα της εφεύρεσης με την οποία θα ήθελαν να ασχοληθούν, και ψήφισαν για τις εφευρέσεις που θα παρουσιάσουν στις ψηφιακές τους αφηγήσεις.
Εργάστηκαν σε ομάδες για τη δημιουργία των αφηγήσεών τους, αναζητώντας πληροφορίες σε διαδικτυακές πηγές.
Εξέλιξαν και εμπλούτισαν την ιστορίας τους με χρήση καθοδηγητικών φύλλων εργασίας, και επέλεξαν εκφράσεις και λέξεις-κλειδιά για τη δημιουργία εικόνων με χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Τέλος, συνδύασαν την αφήγησή τους με εικόνα, ήχο και γραφικά στοιχεία για να δημιουργήσουν τις ψηφιακές τους αφηγήσεις με την εφαρμογή Canva.
Στο τέλος του κύκλου των Εργαστηρίων, οι ψηφιακές δημιουργίες των ομάδων διαμοιράστηκαν στους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ Τάξης, με σκοπό να ψηφίσουν για να αναδείξουν τις καλύτερες και πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες.
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχεδιάστηκαν στο πλαίσιο του καινοτόμου προγράμματος «Αξιοποιώντας την ψηφιακή αφήγηση στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την εκμάθηση των Αγγλικών» και εντάχθηκαν στις δράσεις ανάδειξης των ατομικών δυνατοτήτων των μαθητών και των μαθητριών του Άξονα 3 – Σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μυρτώ Νεράντζη