Συμμετοχή στο Εργαστήριο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών “Making language learning pathways visible in young children”

Η εκπαιδευτικός του σχολείου μας, Μυρτώ Νεράντζη, επιλέχθηκε για να συμμετάσχει στο Εργαστήριο “Making language learning pathways visible in young children” το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Μαρτίου στο Graz, Αυστρία, από το  Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών στο πλαίσιο του Προγράμματος PALINGUI.

Κεντρικός στόχος του Εργαστηρίου ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού και η προώθηση της αξίας της πολυγλωσσίας, η αναζήτηση μεθόδων ενίσχυσης της πολυγλωσσίας σε παιδιά 3-12 ετών αλλά και τρόπων παρατήρησης, καταγραφής και αξιολόγησης της γλωσσομάθειας στο σχολικό περιβάλλον.

Στο Εργαστήριο συμμετείχαν 37 εκπαιδευτικοί από 30 χώρες-μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης, οι οποίοι εντάχθηκαν σε ομάδες εργασίας με σκοπό την ανταλλαγή και την καταγραφή καλών πρακτικών. Οι ομάδες αναζήτησαν τρόπους για ενίσχυση της συμμετοχής των (πολύγλωσσων) παιδιών και της κοινωνικής συνοχής στο σχολικό περιβάλλον, έθεσαν τις κατευθυντήριες γραμμές κατά την παρατήρηση, την καταγραφή και την αξιολόγηση της γλωσσομάθειας, και έκαναν προτάσεις για πρακτικές αξιοποίησης της πολυγλωσσίας με παραδείγματα ενσωμάτωσης πολυγλωσσικών δραστηριοτήτων κατά μήκος του προγράμματος σπουδών.

Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου αναμένεται να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο του ιστότοπου του Προγράμματος PALINGUI, ο οποίος θα λειτουργήσει επίσημα τον Δεκέμβριο 2023. Ο ιστότοπος θα αποτελέσει εργαλείο υποστήριξης των εκπαιδευτικών στην προβολή και την τεκμηρίωση της γλωσσομάθειας, και έναν σημαντικό πόρο της εκπαίδευσης για την πολυγλωσσία για παιδιά 3-12 ετών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *