Περιγραφή Ομίλων Σχεδιασμού Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΙΛΩΝ:
Γνωρίζουμε και σχεδιάζουμε εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια!
ΣΤΟΧΟΙ:
• Η επαφή των μαθητών/τριών με ψηφιακά παιχνίδια που έχουν σχεδιαστεί για τη διδασκαλία συγκεκριμένων αντικειμένων (μαθηματικά, ιστορία, ξένη γλώσσα, αστρονομία), την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των παικτών για σοβαρά θέματα της επικαιρότητας (serious games, games for change), αλλά και και την προώθηση δραστηριοτήτων στο φυσικό περιβάλλον (mobile games, urban games). Τα παιχνίδια αυτά, πέρα από την απλή διασκέδαση που προσφέρουν, ευνοούν την εξάσκηση των γνώσεων των μαθητών σε ειδικούς τομείς, την προετοιμασία τους για τη συμμετοχή τους ως πολίτες στην κοινωνία του μέλλοντος, και την ανάπτυξη της κριτική σκέψης και άλλων δεξιοτήτων (life skills).
• Η απόκτηση γνώσεων και εμπειρίας τόσο με το σχεδιασμό ενός παιχνιδιού (Game Design) όσο και με την υλοποίηση/ανάπτυξή του (Game Development). Οι μαθητές θα αναπτύξουν τα δικά τους εκπαιδευτικά παιχνίδια, συνδυάζοντας τις γνώσεις και τα ενδιαφέροντά τους, αναπτύσσοντας της φαντασία τους και αποκτώντας δεξιότητες ψηφιακής αφήγησης, σχεδιασμού πολυμεσικών εφαρμογών και πρώιμου προγραμματισμού.
• Η αναγνώριση της αξίας του εκπαιδευτικού παιχνιδιού σε σχέση με τα παιχνιδια μόνο για διασκέδαση, της αξία του ομαδικού παιχνιδιού σε σχέση με το ατομικό, και της αξίας του παιχνιδιού της φυσικής και υπαίθριας δραστηριότητας σε σχέση με το παιχνίδι που καθηλώνει τους παίκτες σε μία θέση.
Όμιλος Σχεδιασμού Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών Ι
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠ/ΚΟΥ: ΣΚΑΜΝΙΩΤΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ 86 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΑΞΗ: Γ’ & Δ’ Δημοτικού
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 12 άτομα
Όμιλος Σχεδιασμού Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών ΙΙ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠ/ΚΟΥ: ΣΚΑΜΝΙΩΤΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ 86 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΑΞΗ: Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 12 άτομα